loading...
خلوت شب !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مصطفی در تاریخ 1391/12/13 و 12:30 دقیقه ارسال شده است

تنهایی ام را تعریف میكنم

آخر می ترسم چون نوشته هایم كه طبق قانون تحریف می شوند

تنهایی ام طبق مصلحت تخریب شود

تنهایی من یعنی اندوه هایی كه یك جوان را پیر می كند

یعنی دلی شكسته و قلبی سوخته

تنهایی من یعنی آش ندیده نه كه نخورده

آش ندیده و قلبی گر گرفته و دهانی تاول زده

یعنی پوست میش به تن نكرده به دندان گرگ دریده

تنهایی من یعنی بیستون را ستون دار كردن به آرزوی از این ستون تا آن ستون فرج را دیدن

تنهایی من یعنی حرف و حدیث هایی كه هیچكدامشان صحت ندارند

تنهایی من یعنی دوست داشتن هایی كه ثمر ندارد

تنهایی من یعنی خودم

یك جوان ناكام بدون قبر یك نعش تعفن انگیز كه سالهاست نفس میكشد

نه بهتر است بگویم نفس كشیدن را یدك میكشد

تنهایی من یعنی قلبی كه می تپد اما زور میزند

تنهایی من یعنی كوه درد بودن و همدرد نداشتن

تنهایی من یعنی عاشق قدم زدن زیر باران و حسرتش را بجان داشتن


تنهایی من یعنی منو منو منو منو غمو من(عجب تنهایی پر جمعیتی)

تنهایی من یعنی هزار حرف نگفته و صبوری به امید آمدن یك سنگ صبور

تنهایی من یعنی فریاد را در گلو خفه كردن و خفه خون گرفتن و ........

تنهایی من یعنی همین سه نقطه هایی كه هرگز تمام نمی شوند


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مَن اِحساسَم را کُشتَم، پَس لُطفا اِحساس تعارُف نکُنید...!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 252
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 181
  • بازدید ماه : 400
  • بازدید سال : 1,485
  • بازدید کلی : 5,819
  • کدهای اختصاصی

       

       

    AvaCode.88