loading...
خلوت شب !
لیلی بازدید : 15 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (3)

 

دلم میخواد بمیرم

 

 

دلم ميخواد بميرم ...

بميرم كه همه راحت شن ..

كه ديگه مامانم اعصابش از كارام از گوشه گيريام خورد نشه ...

 كه ديگه بابام هر شب نياد بگه زير چشات گود افتاده پاشو زودتر بخواب ...

 كه ديگه ناراحت نباشم ...

 كه ديگه به گذشته كزايــــــي به آينده مبهـــم به حال لعنتــــي فكر نكنم ... 
زندگيمون شده مجازي ، عشـــــق مجازي ، رفيـــــق مجازي ، همه چي مجازي ...

آدماي مجازي ..

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطیما در تاریخ 1391/11/25 و 0:58 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم
خوبی؟؟
خدا نکنهههههههههههههه
اره واقعااا..همه چیز شده مجازی...........


جاده احساس با "روز عشق کنار پَرچین ِ احساسی که مُرد" به روز شد
منتظر احساس قشنگت هستم
ولنتاینت قشنگ
هر چی آرزوی خوبه مال تو...........................................................[گل]

این نظر توسط محمد در تاریخ 1391/11/24 و 12:29 دقیقه ارسال شده است

هی روزگار ...
من به درک ...!
دگر خودت خسته نشدی
از این همه دیدن تصویر تنهایی من ...؟

این نظر توسط مصطفی در تاریخ 1391/11/23 و 12:28 دقیقه ارسال شده است

نگشت گرم من

بر تنِ کوچک و سردش، بی‌تاب

تپشی دیگر را،

منتظر مانده...



قناری من! چه خوب رسم و راه این رفاقت را به جای آوردی!



چه روزهاست در یادم

که سوز و سازِ صدایت،

به آوازِ قلبِ خسته‌ام، کوک شد و...

چه شب‌هاست در پیشم،

که جای برق نگاهت

به التیام جراحت‌های روح من

خالی ماند...



تو نیز رفتی و این من!

و دل سپرده به غم، قناریِ دیگرم اکنون



و امروز تنهاتر

از آنچه تا دیروز

تصوّر من بود...



کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مَن اِحساسَم را کُشتَم، پَس لُطفا اِحساس تعارُف نکُنید...!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 252
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 311
  • بازدید ماه : 530
  • بازدید سال : 1,615
  • بازدید کلی : 5,949
  • کدهای اختصاصی

       

       

    AvaCode.88